همه جورفایل الکترونیکی اورجینال

همه جورفایل الکترونیکی اورجینال

هزاران فایل الکترونیکی اورجینال باارزانترین قیمت ویژه کلیه دانشجویان ودانش آموزان فارسی زبان - LIMAN_SAQEB
همه جورفایل الکترونیکی اورجینال

همه جورفایل الکترونیکی اورجینال

هزاران فایل الکترونیکی اورجینال باارزانترین قیمت ویژه کلیه دانشجویان ودانش آموزان فارسی زبان - LIMAN_SAQEB

بررسی میزان بهره مندی و رضایت از رسانه های ارتباط جمعی در بین دانشجویان

بررسی میزان بهره مندی و رضایت از رسانه های ارتباط جمعی در بین دانشجویان
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 245
فرمت فایل docx
حجم فایل 320 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 241
بررسی میزان بهره مندی و رضایت از رسانه های ارتباط جمعی در بین دانشجویان

فروشنده فایل

کد کاربری 4269
کاربر

بررسی میزان بهره مندی و رضایت از رسانه های ارتباط جمعی در بین دانشجویان

فصل اول: طرح پژوهش... 1

مقدمه. 2

1. بیان مسئله. 3

2. هدف اصلی تحقیق.. 5

3. ضرورت و اهمیت موضوع.. 6

فصل دوم: مرور ادبیات و پیشینه پژوهش... 7

مقدمه. 8

1. وسایل ارتباط جمعی.. 9

1- الف) کتاب؛ قدیمی ترین وسیله ارتباط جمعی.. 10

1- ب) روزنامه؛ ابزاری برای تفکر. 11

1- پ) مجلات؛ پاسخی به علایق متنوع.. 13

1- ت) رادیو. 15

1- ث) تلویزیون؛ محبوب ترین رسانه. 16

1- ج) ماهواره. 18

1- ج-1) ماهواره در ایران.. 20

1- چ) اینترنت... 20

1- چ-1) «مولتی مدیا» 24

1-چ-2) «ابرشاهراه های اطلاعاتی» 24

2. نقش و کارکردهای وسایل ارتباط جمعی.. 24

3. مفهوم مخاطب... 37

4. تحول مفهوم و ماهیت مخاطب... 38

5. مخاطب فعال و منفعل.. 39

6. رویکردهای بررسی مخاطب... 41

6- الف) تحقیق تأثیرها 41

6- ب) نقد ادبی.. 42

6- پ) مطالعات فرهنگی.. 43

6-ت) سنت تحلیل دریافت... 44

6- ه) استفاده و رضامندی.. 44

7. «رویکرد استفاده و رضامندی» 45

8. بنیادهای نظریه «استفاده و رضامندی» 49

9. ابعاد نظریه «استفاده و رضامندی» 50

ج

10. طرح دلایل و نظریه «استفاده و رضامندی» 53

11. نقد کارکردگرایی نظریه «استفاده و رضامندی» 56

12. « رویکرد استفاده و تأثیرات » 60

13. پیشینه پژوهش.... 62

13- الف) پژوهش های خارجی.. 62

13- ب) پژوهش های داخلی.. 64

13-پ) برجستگی این پژوهش نسبت به پژوهش های قبلی.. 66

14. سوالات و فرضیات اصلی تحقیق.. 67

فصل سوم: روش تحقیق.. 69

مقدمه. 70

1. روش تحقیق.. 71

2. جمعیت آماری.. 74

3. روش نمونه گیری و حجم نمونه. 74

4. ابزار و نحوۀ جمع آوری داده ها 75

5. فنون مورد استفاده برای تجزیه وتحلیل داده ها 76

6 . تعریف مفاهیم اصلی پژوهش.... 77

فصل چهارم: یافته های پژوهش... 81

مقدمه. 82

1. یافته‌های توصیفی.. 83

1- الف) اطلاعات عمومی پاسخگویان.. 83

1- ب) بررسی میزان استفاده از رسانه های مختلف از سوی پاسخگویان.. 88

1- پ) کتاب... 123

1- ت) مطبوعات... 126

1- ث) رادیو. 137

1- ج) تلویزیون داخلی.. 143

1- چ) تلویزیون خارجی.. 151

1- ح) اینترنت... 163

2. یافته‌های تحلیلی.. 170

3. یافته‌های جانبی پژوهش.... 200

فصل پنجم: جمع بندی و نتیجه گیری.. 215

مقدمه. 216

1. مرور یافته های توصیفی پژوهش.... 217

1-1) کتاب... 218

1-2) مطبوعات... 219

1-3) رادیو. 220

د

1-4) تلویزیون داخلی.. 221

1-5) تلویزیون خارجی.. 222

1-6) اینترنت و ابرشاهراه های اطلاعاتی.. 223

2. مرور یافته های تبیینی پژوهش.... 224

2-1) بررسی پاسخ سوالات پژوهش.... 224

2-2) بررسی نتایج آزمون فرضیات پژوهش.... 225

2-3) جمع بندی نهایی یافته های پژوهش.... 226

3. محدودیت های پژوهش.... 228

4. پیشنهادهای پژوهش.... 229

منابع و مآخذ.. 230

پیوست ها 234


بررسی میزان امید به آینده شغلی دانشجویان دانشگاه پیام نور

بررسی میزان امید به آینده شغلی دانشجویان دانشگاه پیام نور
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 200
فرمت فایل pdf
حجم فایل 466 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75
بررسی میزان امید به آینده شغلی دانشجویان دانشگاه پیام نور

فروشنده فایل

کد کاربری 4269
کاربر

عنوان صفحه

چکیده...................................... الف

فصل اول: کلیات پژوهش

مقدمه......................................... 1

بیان مسئله.................................... 3

اهمیت پژوهش .................................. 4

ضرورت پژوهش................................... 7

اهداف پژوهشی ................................. 8

سوالات تحقیق .................................. 8

فرضیه های تحقیق .............................. 9

تعریف واژگان کلیدی............................ 9

تعاریف مفهومی................................ 10

تعاریف عملیاتی............................... 10

فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش

ادبیات تحقیق................................. 11

شاخص امید به زندگی .......................... 12

شاخص اقتصادی امید به آینده................... 13

عوامل عینی تیرگی آینده....................... 13

اثرات فقدان امید به آینده.................... 15

نگاهی به آینده .............................. 16

آینده نگری و مفاهیم متعدد آن ................ 17

امیدآفرینی در بین دانشجویان ................. 17

اندیشه صاحبنظران راجع به امید به آینده ...... 18

دیدگاهها ومکاتب فکری ........................ 21

برآوردهای آینده بینان ....................... 22

نگرانی از شغل آینده وبیکاری ................. 23

تاریخچه ..................................... 25

پیشینه تحقیق ................................ 27

نمونه تحقیقات گذشته با موضوع امید به آینده شغلی 27

پسران آینده‌نگرتر از دختران................... 27

نتایج پژوهش.................................. 28

روش مورد استفاده در این پژوهش................ 33

فصل سوم : روش اجرای پژوهش

روش اجرای پژوهش.............................. 41

جامعه آماری ................................. 41

روش نمونه گیری .............................. 41

حجم نمونه.................................... 42

ابزار اندازه گیری ........................... 42

چگونگی تجزیه و تحلیل اطلاعات.................. 43

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه........................................ 44

تجزیه و تحلیل اطلاعات......................... 45

فرضیه اول : توصیف مشخصات پاسخگویان........... 45

فرضیه دوم : توصیف داده ها بر اساس فرضیات..... 50

فرضیه سوم : برنامه ریزی های دولت............. 53

فرضیه چهارم : عوامل شخصی..................... 57

اثبات فرضیات................................. 60

فرضیه اول.................................... 60

فرضیه دوم.................................... 61

فرضیه سوم.................................... 62

فرضیه چهارم.................................. 63

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

مقدمه ....................................... 64

بحث و نتیجه گیری(فرضیات) .................... 65

راهکارها وپیشنهادات.......................... 70

محدودیتهای تحقیق............................. 71

منابع و مأخذ ................................ 72

پیوستها


بررسی میزان اثربخشی شادکامی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان

بررسی میزان اثربخشی شادکامی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 97
فرمت فایل docx
حجم فایل 150 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 102
بررسی میزان اثربخشی شادکامی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان

فروشنده فایل

کد کاربری 4269
کاربر

فصل اول: مقدمه

1-1 مقدمه.................................................................................................................... 2

1-2 بیان مسئله.............................................................................................................. 9

1-3 اهمیت و کاربرد نتایج پژوهش.................................................................................. 11

1-4 اهداف تحقیق........................................................................................................ 11

1-5 بیان فرضیه‌ها.......................................................................................................... 11

1-6 تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها............................................................................. 12

فصل دوم: مرور پیشینه‌ی پژوهش

2-1 شادکامی............................................................................................................... 15

2-2 عوامل مؤثر بر شادکامی........................................................................................... 17

3-2 شادکامی ضامن موفقیت در پیشرفت تحصیلی.............................................................. 28

4-2 رهنمودهای کلی برای بالا بردن و حفظ شادکامی در کودکان و نوجوانان........................ 29

5-2 مقاله‌ی پیشرفت تحصیلی.......................................................................................... 32

6-2 تحقیقات گذشته مربوط به موضوع(داخل کشور)......................................................... 33

7-2 تحقیقات گذشته مربوط به موضوع(خارج از کشور)...................................................... 34

8-2 رضایت از زندگی در جهان...................................................................................... 36

9-2 رضایت از زندگی در ایران....................................................................................... 37

10-2 عوامل زمینه‌ای مؤثر بر میزان رضایت فردی و شادی آن در امور زندگی......................... 38

11-2 بررسی عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی دانشجویان «دکتر سید احمد هاشمی»................ 40

12-2 بررسی عوامل مؤثر در پیشرفت دانشجویان................................................................ 41

13-2 سؤالات پرسشنامه دکتر سید احمد هاشمی................................................................ 50

فصل سوم: متدولوژی(روش پژوهش)

1-3 تعریف جامعه‌ی آماری............................................................................................ 58

2-3 جامعه‌ی آماری....................................................................................................... 58

3-3 تعریف نمونه.......................................................................................................... 58

4-3 نمونه و روش نمونه‌گیری.......................................................................................... 58

5-3 ابزارهای اندازه‌گیری در این پروژه............................................................................. 59

6-3 پرسشنامه‌ی شادکامی آکسفورد ................................................................................ 59

7-3 روش اجراء پژوهش................................................................................................ 60

8-3 روش تجزیه تحلیل داده‌ها........................................................................................ 60

9-3 اعتبار و روایی پرسشنامه شادکامی آکسفورد(علی‌پور، نوربالا، احمد علی،1378)............. 61

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

1-4اطلاعات توصیفی(نمونه، انحراف استاندارد، میانگین، ...)............................................... 66

2-4 نتایج آزمون‌های آماری مربوط به فرضیه‌ها با ذکر فرضیه‌ها............................................. 67

فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری

بیان مسئله...................................................................................................................... 71

بحث و نتیجه‌گیری پژوهش.............................................................................................. 72

محدودیت‌ها در حین انجام پروژه...................................................................................... 74

پیوست‌ها...................................................................................................................... 75

پرسشنامه شادکامی آکسفورد........................................................................................... 78

جداول ......................................................................................................................... 83

مقدمه

در سال‌های اخیر با گسترش روان‌شناسی مثبت‌نگر[1] مطالعه شادکامی[2] محور اساسی پژوهش‌های این حیطه بوده‌است. لذا طبیعی است که برای اندازه‌گیری آن ابزارهای مختلفی ساخته شده‌باشد. برای سنجش شادکامی دو پرسش‌نامه کلاسیک و رایج وجود دارد: یکی از این ابزارها سیاهه شادکامی آکسفورد است. این ابزار که به فارسی ترجمه شده و پایایی و روایی مقدماتی آن برآورد شده‌است، در پژوهش‌های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. یکی دیگر از ابزارهای سنجش شادکامی مقیاس افسردگی- شادکامی[3](D-hs) است که در سال 1993 توسط مک‌گریل و جوزف ساخته شده‌است. پژوهش‌های مختلف از جمله جوزف و لویس نشان داده شده‌است که این ابزار نیز از پایایی و روایی قابل قبولی برخوردار است. اگر چه این دو مقیاس همبستگی معنی‌دار و بالایی دارند. اما گاه استفاده از آنها به نتایج متفاوتی منجر شده‌است. با این حال تحقیق در سؤالات دو پرسش‌نامه یادشده نشان می‌دهد که این ابزارها بر مبانی نظری متفاوتی استوارند. فرانسیس معتقد است که ظاهراً سیاهه شادکامی آکسفورد شدت[4] شادکامی و مقیاس افسردگی- شادکامی فراوانی[5] شادکامی را می‌سنجد و به همین دلیل تفاوت این دو ابزار با عث ایجاد نتایج متضادی شده‌است.

در تحقیقات مختلف روشن شده‌است که این دو مقیاس همبستگی بالایی(76/0) با یکدیگر دارند. مقایسه مواد این دو مقیاس نشان می‌دهد که این دو از لحاظ نظری براساس بنیان‌های متفاوتی شاخته شده‌اند که برای درک این بنیان‌ها باید مفهوم بهزیستی ذهنی[6] و بهزیستی روان‌شناختی[7] را از هم متمایز کرد. به نظر کیز، اشموتکین و ریف بهزیستی ذهنی ارزیابی زندگی با توجه به تعادل بین عاطفه مثبت


[1]- positive psychology

[2]- happiness

[3]- Depression- happiness scale

[4]- intensity

[5]- Frequency

[6]- subjective well-being

[7]- psychological


بررسی میزان اثر بخشی طرح ارزشیابی عملکرد کارکنان با پرسشنامه

بررسی میزان اثر بخشی طرح ارزشیابی عملکرد کارکنان با پرسشنامه
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 143
فرمت فایل docx
حجم فایل 441 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 135
بررسی میزان اثر بخشی طرح ارزشیابی عملکرد کارکنان با پرسشنامه

فروشنده فایل

کد کاربری 4269
کاربر

مقدمه

در فضای کاری پر شتاب و غیرقابل پیش بینی امروز،کارکنان خواستار آزادی عمل بیشتری هستند و از نظام های کاری و پاداش خود تاثیر گذاری و چالش انگیزی بیشتری را انتظار دارند تا خلاقیت و شیوه های نوین کاری آنها مورد حمایت و تشویق قرار گیرد. اینک دیگر بسیاری از نظام های منابع انسانی و مدیریت معمول ، مناسب به نظر نمیرسند و الگوهای قدیمی نامربوط تلقی میشوند.طی دهه های اخیر، بسیاری از سازمان ها دریافته اند که در عمل ، فاقد نظام ارزشیابی عملکردی که بتوان از طریق آن اولویت ها و اهداف خود را به افراد انتقال داد و پیشرفت های آن ها را پی گرفت هستند .

بررسی فعالیت های مدیریت عملکرد حاکی از آن است که در رویکرد سنتی مدیریت عملکرد، هر تقصیر و قصوری با تنبیه مواجه است،اگرچه هدف از بازبینی و ارزشیابی عملکرد کارکنان نه تنبیه آنان بلکه افزایش کارایی آنان بوده است.در واقع ، اقدامات معمول و سنتی مدیریت عملکرد از کمک موثر به تحقق هدف ارتقای کارایی کارکنان ناتوان است و قادر به پرورش کارکنانی ملزم و متعهد به اهداف سازمان نخواهد بود. اگرچه مدیریت عملکرد ،مفهوم جدیدی به حساب می آید،ارزشیابی عملکرد طی چند دهه گذشته از جمله تحسین برانگیزترین و بحث آفرین ترین خدمات پرسنلی و فعالیت های مدیریتی بوده و موضوع تحقیقات گسترده قرار گرفته است. ارزشیابی کارکنان یکی از موثرترین ابزارهای کارآمدی، توانمندسازی و بهسازی نیروی انسانی است.ارزشیابی ابزاری است که سازمانها و کارکنان را در تامین این نیازها کمک میکند.اگر این ابزارها به خوبی طراحی گردد و به نحو صحیح مورد استفاده قرار گیرد وسیله مناسبی برای تشویق ،آموزش ،بهسازی و بعضا تنبیه کارکنان خواهد بود.اجرای طرح ارزشیابی یکی از بهترین تدابیر در ایجاد روابط حسنه و تفاهم بین مدیران ،کارفرمایان و کارگران در کلیه واحدهای کوچک وبزرگ دولتی و صنعتی به شمار میرود.

نظام ارزشیابی کار کارکنان مجموعه مقررات ،وظایف و کوششهایی است که موجب روابط و مناسبات عادلانه در محیط اداری و کاری بوده و باعث رشد و تعالی فکری کارکنان میشود.

عنوان صفحه

فصل اول: کلیات

1-1- بیان مسئله. 2

1-2- اهمیت پژوهش. 4

1-2-1- اهمیت نظری. 4

1-2-2- اهمیت کاربردی. 6

1-3- اهداف پژوهش. 6

1-4- سوال اصلی تحقیق. 6

1-5- سوالات فرعی تحقیق. 6

1-6- فرضیات تحقیق. 7

1-7- مدل تحلیلی تحقیق (اولیه). 7

1-8- تعاریف نظری. 8

1-9- تعاریف عملیاتی. 11

1-10- طرح پژوهش و روش جمع آوری وتجزیه وتحلیل اطلاعات. 12

1-11- مدل فرآیندی تحقیق. 13

فصل دوم: بررسی و پیشینه تحقیق

2-1- مقدمه. 15

2-2- مباحث نظری. 17

2-2- مباحث پژوهشی. 59

2-2-1- پژوهشهای داخل کشور. 59

2-2-2- پژوهشهای خارج کشور. 64

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه. 68

3-1- روش تحقیق. 68

3-2- جامعه آماری و حجم نمونه. 68

3-3- ابزار جمع آوری اطلاعات. 70

3-3-1-روش تنظیم پرسشنامه .. 70

3-3-1-1-روایی پرسشنامه. 75

3-3-1-2- پایایی پرسشنامه. 75

3-4- روش تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات. 76

فصل پنجم: نتیجه‌گیری وپیشنهادات

1-5- مقدمه. 102

2-5- یافته‌های تحقیق. 102

3-5- پیشنهادات. 105

فهرست منابع.......................................... 109


فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار 1-1 : کاربردهای ارزیابی عملکرد. 5

نمودار 2-1 ارزیابی مستقیم عملکرد. 29

نمودار2-2 ارزیابی غیر مستقیم کار. 30

نمودار2-3 مهارتهای محوری مدیریت عملکرد. 36

نمودار2-4 فرایندها و مراحل ارزشیابی عملکرد کارکنان. 40

نمودار 1-1 نمودار دایره ای درصد پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت. 79

نمودار 1-2 نمودار دایره ای و نمودار ستونی درصد پاسخ دهندگان بر حسب میزان تحصیلات. 82

نمودار 1-3 نمودار دایره ای و نمودار ستونی درصد پاسخ دهندگان بر حسب میزان سنوات خدمتی. 85

نمودار 1-4 نمودار دایره ای و نمودار ستونی درصد پاسخ دهندگان بر حسب میزان سنوات سازمانی. 88


فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول2-1 مقایسه نگرش های قدیم و جدید. 38

جدول2-2 نمونه ای از فرم ارزشیابی به روش چک لیست. 50

جدول2-3 مباحث نظری. 58

جدول2-4 خلاصه پژوهشهای داخلی. 63

جدول2-5 خلاصه پژوهشهای خارجی. 66

جدول 1-1شاخص های آماری درمورد جنسیت کارکنان. 78

جدول 1-2 جدول فراوانی ساده درمورد جنسیت کارکنان. 79

جدول 1-3 شاخص های آماری در مورد میزان تحصیلات پاسخ دهندگان. 80

جدول 1-4 جدول فراوانی ساده ی درمورد میزان تحصیلات پاسخ دهندگان 81

جدول 1-5 شاخص های آماری در مورد سنوات خدمتی پاسخ دهندگان. 83

جدول 1-6 جدول فراوانی ساده ی درموردسنوات خدمتی پاسخ دهندگان 84

جدول 1-6 شاخص های آماری در مورد سنوات سازمانی پاسخ دهندگان 86

جدول 1-7 جدول فراوانی ساده ی درموردسنوات سازمانی پاسخ دهندگان 87


اخلاق پسندیده (خوش اخلاقی)

معنای خوش اخلاقی در کتاب‌های اخلاقی؛ برای حُسن خلق و خوش اخلاقی دو معنا بیان شده است یک اتصاف به فضایل اخلاقی و تحصیل مجموعه کمالات و خصلت‌های پسندیده‌ای که انسان در مسیر خودسازی و پرورش نفس، خود را به آنها می‌آراید
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 77
فرمت فایل docx
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
اخلاق پسندیده (خوش اخلاقی)

فروشنده فایل

کد کاربری 4232
کاربر

معنای خوش اخلاقی
در کتاب‌های اخلاقی؛ برای حُسن خلق و خوش اخلاقی دو معنا بیان شده است:
یک. اتصاف به فضایل اخلاقی و تحصیل مجموعه کمالات و خصلت‌های پسندیده‌ای که انسان در مسیر خودسازی و پرورش نفس، خود را به آنها می‌آراید


بررسی مسائل و معضلات اجتماعی – علل و عوامل سرقت

بررسی مسائل و معضلات اجتماعی – علل و عوامل سرقت 115 ص
دسته بندی علوم اجتماعی
بازدید ها 92
فرمت فایل docx
حجم فایل 80 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 115
بررسی مسائل و معضلات اجتماعی – علل و عوامل سرقت

فروشنده فایل

کد کاربری 4269
کاربر

چکیده :

این تحقیق که بعنوان پروژه تخصصی و تحقیق جهت ارائه به دانشکده جنایی دانشگاه علوم انتظامی امین

در بوجود آمدن آن یک علت وجود ندارد، بطور کلی عوامل مختلفی از جمله خانواده، فقر، مادی فرهنگی، اجتماعی، بیکاری، مهاجرت، رشد جمعیت و غیره در آن تأثیر گذار است پس چندین عامل به هم گره خورده موجب بروز سرقت می‌شود گاهی عوامل مختلف می‌توانند نوعی رفتار را باعث شوند و گاهی نیز انواع مختلفی از رفتارها می‌توانند از عوامل مشابهی ناشی گردند.

مسأله سرقت از طرفی نتیجه تناقص شرائط، آگاهی اخلاقی و از طرف دیگر نتیجه تناقص استانداردهای زندگی و الگوهای افراد، عملکرد و عضویت اجتماعی است از این رو یکی از عمیقترین مسائل قرن حاضر موضوع سرقت است. و بایستی با ارائه روشهای مناسب در جهت پیشگیری با آن مقابله کرد.

سرقت، از جمله جرایمی است که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد و بسته به نوع آن از حساسیتهای ویژه‌ای برخوردار می‌باشد، در جوامع متمدن کنونی سرقت و شیوه‌های آن متحول گردیده و انواع جدیدی از سرقت نیز پدیدار شده است. این تحقیق که جهت بررسی علل و عوامل موثر بر سرقت به منظور ارائه راهکارهای مناسب جهت پیشگیری و مبارزه با سرقت در استان یزد به عمل آمده است، سعی دارد عواملی که موجب بروز سرقت در استان بویژه در شهر ایلام می‌گردد را بررسی نماید.

با توجه به این تحقیق نتایج ذیل حاصل گردیده است :

1- از کل سارقین 4/41 درصد، اعتیاد را علت اصلی اقدام به سرقت خود بیان نموده‌اند.

2- 8/55 درصد از سارقین، بومی استان ایلام بودند.

3- از کل سارقین 7/30 درصد سرقت منزل و 7/30 درصد سرقت مغازه انجام داده بودند.

4- از کل سارقین 39 درصد به میزان خیلی زیاد اطمینان داشته‌اند که بعد از سرقت شناسایی و دستگیر نخواهند شد.

5- از کل سارقین 8/64 درصد به میزان خیلی زیاد و زیاد مصمم هستند که بعد ازآزادی دست به سرقت نزنند.

6- 34/60 درصد سارقان بومی علت سرقت خود را اعتیاد به مواد مخدر عنوان نموده‌اند. (معتاد بودند).

7- 23/13 درصد سارقان غیر بومی، علت سرقت خود را اعتیاد به مواد مخدر عنوان نموده اند. (معتاد بودند).

8- با افزایش تحصیلات، ارتکاب به سرقت کاهش می‌یابد.

9- غیر بومی بودن در ارتکاب به سرقت موثر نمی‌باشد.

10- بین سابقه کیفری پدر و ارتکاب به سرقت رابطه معناداری وجود ندارد.

11- اعتیاد در ارتکاب به سرقت موثر است.

رفع معضل بیکاری، اعتیاد فقر مادی و فرهنگی از جمله مهمترین راهکارهای مبارزه با سرقت می‌باشند.


دکل مخابراتی

دکل‌های مخابراتی دکل‌هایی هستند که برای مقاصد مخابراتی از قبیل نصب دیش‌های ماکروویو، آنتن‌های رادیو، آنتن‌های موبایل، آنتن‌های بیسیم و استفاده می‌شود
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
بازدید ها 173
فرمت فایل docx
حجم فایل 49 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
دکل مخابراتی

فروشنده فایل

کد کاربری 4232
کاربر

دکل‌های مخابراتی دکل‌هایی هستند که برای مقاصد مخابراتی از قبیل نصب دیش‌های ماکروویو، آنتن‌های رادیو، آنتن‌های موبایل، آنتن‌های بیسیم و... استفاده می‌شود


تحلیل و شبیه سازی کدهای CDMA به منظور کاهش تداخل بین کاربران

تحلیل و شبیه سازی کدهای CDMA به منظور کاهش تداخل بین کاربران
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
بازدید ها 55
فرمت فایل docx
حجم فایل 2100 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 88
تحلیل و شبیه سازی کدهای CDMA به منظور کاهش تداخل بین کاربران

فروشنده فایل

کد کاربری 4269
کاربر

فهرست مطالب

فصل اول : پیش نیازهای ریاضی و تعاریف ...................................................................................................................... 1

1-1 مقدمه ............................................................................................................................................................................... 2

1-2 تعا ریف ............................................................................................................................................................................ 3

1-2-1 تابع همبستگی متقابل برای سیگنالهای پریودیک .......................................................................................... 3

1-2-2 تابع خود همبستگی برای سیگنالهای پریودیک .............................................................................................. 4

1-2-3 خواص توابع همبستگی پریودیک گسسته ....................................................................................................... 5

1-3 نامساوی ولچ ................................................................................................................................................................... 6

1-4 نامساوی سید لینکوف ................................................................................................................................................. 6

1-5 تابع همبستگی غیر پریودیک گسسته .................................................................................................................... 7

فصل دوم : معرفی کدهای ماکزیمال و گلد و کازامی ................................................................................................... 8

2-1 مقدمه .............................................................................................................................................................................. 9

2-2 تعریف ........................................................................................................................................................................... 10

2-3 دنباله­های کلاسیک ................................................................................................................................................... 10

2-3-1 دنباله­هایی با طول ماکزیمال .............................................................................................................................. 10

2-3-2 خواص دنباله­های ماکزیمال ................................................................................................................................ 11

2-4 انواع تکنیکهای باند وسیع ....................................................................................................................................... 13

2-4-1 روش دنباله مستقیم (DS) ................................................................................................................................ 13

2-5 کدPN ......................................................................................................................................................................... 14

2-5-1 دنباله PN و پس خور ثبات انتقالی ................................................................................................................. 15

2-5-2 مجموعه دنباله­های ماکزیمال دارای همبستگی ناچیز ................................................................................. 16

2-5-3 بزرگترین مجموعه به هم پیوسته از دنباله­های ماکزیمال .......................................................................... 17

2-6 دنباله گلد ..................................................................................................................................................................... 19

2-7 مجموعه کوچک رشته­های کازامی ........................................................................................................................ 20

2-8 مجموعه بزرگ رشته­های کازامی ........................................................................................................................... 21

فصل سوم : نحوه­ی تولید کدهای ماکزیمال و گلد و کازامی ................................................................................... 22

3-1 تولید کد ماکزیمال .................................................................................................................................................... 23

3-2 تولید کد گلد .............................................................................................................................................................. 28

3-3 تولید کد کازامی ........................................................................................................................................................ 32

فصل چهارم : مروری بر سیستمهای دستیابی چندگانه تقسیم کد ...................................................................... 36

4-1 مقدمه ........................................................................................................................................................................... 37

4-2 سیستمهای دستیابی چندگانه تقسیم کد ......................................................................................................... 38

4-3 مزایای سیستمهای دستیابی چندگانه تقسیم کد ........................................................................................... 40

4-4 نگاهی به مخابرات سیار .......................................................................................................................................... 41

4-5 طریقه­ی مدولاسیون ................................................................................................................................................ 46

4-6 پدیده دور- نزدیک ................................................................................................................................................... 46

4-7 استفاده از شکل موجهای مناسب CDMA ...................................................................................................... 49

4-8 بررسی مساله­ی تداخل بین کاربران ................................................................................................................... 49

فصل پنجم : مراحل و نتایج شبیه سازی ................................................................................................................... 50

5-1 مقدمه ......................................................................................................................................................................... 51

5-2 بررسی کد ماکزیمال در شبیه سازی ................................................................................................................ 52

5-3 بررسی کد گلد در شبیه سازی .......................................................................................................................... 57

5-4 بررسی کد کازامی در شبیه سازی .................................................................................................................... 62

5-5 عملکرد خطای بیت ............................................................................................................................................... 66


طراحی لگو هواپیما در سالیدورک

طراحی لگو هواپیما در سالیدورک
دسته بندی مکانیک
بازدید ها 113
فرمت فایل rar
حجم فایل 19594 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
طراحی لگو هواپیما در سالیدورک

فروشنده فایل

کد کاربری 9
کاربر

این محصول طراحی لگو هواپیمایی است که در نرم افزار سالیدورک مدل شده است

این محصول مناسب جهت ساخت لگو و اسباب بازی می باشد و دو نوع طرح برای این محصول می توانید ارائه کنید اینکه مدل چرخان و یا ثابت باشد
به راحتی میتوانید نقشه بخش های مختلف را تهیه کرده و لگویتان را بسازید و جهت فروش آن اقدام نمایید
همچنین از این پروژه خروجی های مختلفی از جمله PDF متحرک، 3DS, DAE, IGS, OBJ, x_t, skp, STP, STL ارائه شده است که در نرم افزارهایی مانند 3 دی مکس، اسکچ آپ، راینو و دیگر نرم افزارهای طراحی قابل اجرا می باشد


تحلیل و بررسی آثار سینمایی اصغر فرهادی با رویکرد به اخلاق

تحلیل و بررسی آثار سینمایی اصغر فرهادی با رویکرد به اخلاق
دسته بندی علوم اجتماعی
بازدید ها 112
فرمت فایل docx
حجم فایل 400 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 200
تحلیل و بررسی آثار سینمایی اصغر فرهادی با رویکرد به اخلاق

فروشنده فایل

کد کاربری 4269
کاربر

چکیده

سینما از طریق فیلم به نحوی جامعه ی اطراف خود را به تصویر میکشد و در واقع گرایش های روحی، روانی، و ضمیر ناخود آگاه جمعی را منعکس میسازد.

در پیشرفت جوامع، اخلاق پا به پای جامعه پیش آمده که گاه تضادی میان آن دو متصور میشود در حالی که هر دو مکمل یکدیگر برای اصلاح جامعه اند.

این پژوهش با عنوان تحلیل و بررسی آثار سینمایی اصغر فرهادی با رویکرد به اخلاق با هدف وجود وچگونگی معیارهای اخلاقی، در پنج اثرشهر زیبا، جدایی نادر از سیمین، رقص در غبار، چهارشنبه سوری، درباره ی الی مورد بررسی قرار گرفته است.

برای تحلیل محتوای فیلمهای مذکور از روش تحلیل محتوای کیفی ودو تکنیک مقوله ای و ارزیابی استفاده شد.

نتیجه: فیلمهای مذکور حاوی انواع معیار اخلاقی است اما معیارهای اخلاق در هر فیلم ، معنا و جایگاه خاصی دارد که نمی توان گفت این معیار اخلاقی خوب است یا بد .بطور کلی روش استفاده از اخلا قیات به گونه ایی است که میتوان همه را جزء اخلاقیات دو گانه بکار برد،یعنی نمیتوان به طور قطع گفت خوب است یا بد.

کلید واژه: اخلاقیات، سینما، اصفر فرهادی، دروغ، تهمت ،شک